Nová generácia modelu Stance E+ prináša celú radu inovácií. Úplne nový rám s moderným dizajnom a geometriou poskytuje vyšší zdvih. Ďalej je tu nový motor SyncDrive Sport Yamaha druhej generácie, energiu dodáva integrovaná batéria EnergyPak Smart. V ponuke je aj špecifický model Stance E+ EX vybavený nosičom, blatníkmi, svetlami a stojanom. HLAVNÉ PREDNOSTI Moderný rám s odpružením FlexPoint. Nový hliníkový rám ALUXX SL má v porovnaní s predchádzajúcou generáciou výrazne športovejší dizajn, zásadnou inováciou je masívnejšia (tvrdšia) zadná stavba s pevným osovým rozmerom 148x12 mm. Odpruženie FlexPoint poskytuje zdvih 125 mm (teda o 5 mm viac), predný zdvih bol zvýšený z 130 na 140 mm. Ďalšie vylepšenie sa týka bowdenov a ich vnútorného vedenia – nově sú svedené pod predstavcom do hlavovej trubky. Silný motor a dostatok energie. Motor SyncDrive Sport 2 Yamaha poskytuje pri kompaktných rozmeroch vysoký krútiaci moment 75 Nm a podporu až 400 %. Integrovaná batéria EnergyPak Smart uložená v spodnej rámovej trubke ponúka kapacitu 625 Wh (u modelu Stance E+ 2 je to 500 Wh). Rám bicykla je navyše pripravený na inštaláciu prídavnej batérie EnergyPak Plus 250 Wh (ponúkaná ako voliteľné príslušenstvo). Ovládacia jednotka s displejom. Komfortné ovládanie elektrobicykla zabezpečí jednotka RideControl Dash, ktorej súčasťou je aj prehľadný farebný displej zobrazujúci všetky dôležité údaje. Pri spárovaní s mobilnou aplikáciou RideControl sa zobrazujú aj notifikácie z vášho telefónu a vďaka konektivite ANT+ môžete pripojiť aj rôzne kompatibilné zariadenia a hodnoty uvidíte aj na displeji. Nechýba USB-C konektor, ktorý sa hodí na nabíjanie telefónu. HYBRIDNÁ TECHNOLÓGIA MOTOR: SyncDrive Sport 2, 75 Nm, powered by Yamaha OVLÁDACIA JEDNOTKA: RideControl Dash DISPLEJ: RideControl Dash, full color LCD screen BATÉRIA: EnergyPak Smart 500, EnergyPak Plus 250 Wh range extender compatible RÁM VEĽKOSŤ: XL FARBENIE: Black Diamond RÁM: ALUXX SL-grade aluminum, 125mm travel FlexPoint suspension system, 148x12 rear axle, Universal Derrailleur hanger, 184x44 shock, 1.5~1.8 headset VIDLICA: SR Suntour XCR 34 LO-R, 140mm travel, tapered steerer, Lockout, 110x15 thru-axle TLUMIČ: SR Suntour Raidon R, 190x45mm, custom tuned KOMPONENTY RÚŠKA: Giant Connect TR Riser 31.8x780mm GRIPY: Giant Tactal single lock-on PREDSTAVEC: Giant Contact SEDLOVKA: Giant 30.9mm, 2-bolt Micro Adjustable, Forged Aluminium SEDLO: Giant Sport PEDÁLY: Aluminum Platform OSADENIE ŘAZENÍ: Shimano Deore LinkGlide PŘESMYKAČ: MRP HD2 co-moulded chain guide PŘEHAZOVAČKA: Shimano Deore LinkGlide, 10-speed BRZDY: Tektro HD-M745 Orion, 4-piston, hydraulic disc, 203mm BRZDOVÉ PÁKY: Tektro HD-M745 Orion KAZETA: Shimano LinkGlide, CS-LG400-10, 11-43T, 10-speed ŘETĚZ: Shimano, LinkGlide, CN-LG500 KLIKY: FSA Comet E-Bike crank arm set FSA MegaTooth Direct-mount 1X steel 36T KOLA RÁFKY: Giant AM 29', Tubeless ready, 30mm inner width NÁBOJE: Giant eTracker Boost, [F] 110x15 [R] 148x12mm DRÁTY: Stainless Steel PLÁŠTĚ: Maxxis Minion DHF 29X2.50' Foldable, TLR, EXO, 60TPI [F] Maxxis Dissector 29X2.40' WT Foldable, TLR, EXO, 60TPI [R] PRÍSLUŠENSTVO ZÁMEK: Torx 25 Battery Lock with built-in Torque limiter Power Play: The All-New Stance E+ Range | Giant Bicycles
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Príbeh značky Giant Bicycles sa začal v roku 1972 s jasným cieľom – meniť cyklistiku k lepšiemu a prinášať radosť z jazdy ľudom po celom svete. V priebehu 40 rokov sa stali jednou z najväčších cyklistických spoločností na svete. Priniesli na trh novinky v podobe inovatívnych technológií a potentov. V roku 1981 firma Giant predstavila prvý sériovo vyrábaný hliníkový rám pre širokú verejnosť.
Jeho nadpriemerná kvalita a cenová dostupnosť mala za následok masové rozšírenie hliníkových rámov. V roku 1987 predstavili svoj prvý karbónový rám na modeli Giant Cadex 980 C, čím Giant bicycles dosiahli prvenstvo v použití karbónového rámu na sériovo vyrábanom bicykli na svete. Bicykle Giant ponúkajú prvotriedne technológie nielen pretekárom, ale aj bežným cyklistom.