Nová generácia modelu Stance E+ prináša celú radu inovácií. Celkom nový rám s moderným dizajnom a geometriou poskytuje vyšší zdvih. Ďalej je tu nový motor SyncDrive Sport Yamaha druhej generácie, energiu dodáva integrovaná batéria EnergyPak Smart. V ponuke je aj špecifický model Stance E+ EX vybavený nosičom, blatníkmi, svetlami a stojanom. HLAVNÉ VÝHODY Moderný rám s odpružením FlexPoint Nový hliníkový rám ALUXX SL má oproti predchádzajúcej generácii výrazne športovejší dizajn, zásadnou inováciou je masívnejšia (tvrdšia) zadná stavba s pevným osou 148x12 mm. Odpruženie FlexPoint poskytuje zdvih 125 mm (teda o 5 mm viac), predný zdvih bol zvýšený zo 130 na 140 mm. Ďalšie vylepšenie sa týka bowdenov a ich vnútorného vedenia – nové sú svedené pod predstavcom do hlavovej trubky. Silný motor a dostatok energie Motor SyncDrive Sport 2 Yamaha poskytuje pri kompaktných rozmeroch vysoký krútiaci moment 75 Nm a podporu až 400 %. Integrovaná batéria EnergyPak Smart uložená v spodnej rámovej trubke ponúka kapacitu 625 Wh (u modelu Stance E+ 2 je to 500 Wh). Rám bicykla je navyše pripravený na inštaláciu prídavnej batérie EnergyPak Plus 250 Wh (ponúkaná je ako voliteľné príslušenstvo). Ovládacia jednotka s displejom Komfortné ovládanie elektrobicykla zabezpečí jednotka RideControl Dash, ktorej súčasťou je aj prehľadný farebný displej zobrazujúci všetky dôležité údaje. Pri párovaní s mobilnou aplikáciou RideControl sa zobrazujú aj notifikácie z vášho telefónu a vďaka konektivite ANT+ môžete pripojiť aj rôzne kompatibilné zariadenia a hodnoty tiež uvidíte na displeji. Nechýba USB-C konektor, ktorý sa bude hodiť na nabíjanie telefónu. HYBRIDNÁ TECHNOLÓGIA MOTOR: SyncDrive Sport 2, 75 Nm, powered by Yamaha OVLÁDACIA JEDNOTKA: RideControl Dash DISPLEJ: RideControl Dash, full color LCD screen BATÉRIA: EnergyPak Smart 625, EnergyPak Plus 250 Wh range extender compatible RÁM VEĽKOSŤ: M FARBA: Cold Iron RÁM: ALUXX SL-grade hliník, 125mm zdvih FlexPoint odpružený systém, 148x12 zadná os, univerzálne uchytenie pre prevodník, 184x44 tlmič, headset 1.5~1.8' VIDLICE: RockShox 35 Silver, 140mm, zúžený riadenie, 110x15 thru-axle TLMIČ: SR Suntour Raidon R, 190x45mm, na mieru ladený KOMPONENTY RÍDÍTKA: Giant Connect TR Riser 31.8x780mm GRIPY: Giant Tactal single lock-on PREDSTAVEC: Giant Contact SEDLOVKA: Giant Contact Switch, dropper, 30,9mm (S:125/M:150/ LandXL:170) SEDLO: Giant Sport PEDÁLY: Hliníková platforma OSAZENIE RÁZENIE: Shimano Deore LinkGlide PŘESMYKAČ: MRP HD2 co-moulded chain guide PŘEHAZOVAČKA: Shimano Deore LinkGlide, 10-speed BRZDY: Tektro HD-M750 Orion, 4-piestový, hydraulický kotúč, 203mm BRZDOVÉ PÁKY: Tektro HD-M750 KAZETA: Shimano LinkGlide, CS-LG400-10, 11-43T, 10-speed ŘETĚZ: Shimano, LinkGlide, CN-LG500 KLIKY: FSA Comet E-Bike crank arm set, FSA MegaTooth Direct-mount 1X ocel 36T KOLA RÁFKY: Giant AM 29', Tubeless ready, 30mm vnútorná šírka NÁBOJE: Giant eTracker Boost, [F] 110x15 [R] 148x12mm DRÁTY: Nerezová oceľ PLÁŠTĚ: Maxxis Minion DHF 29X2.50' skladací, TLR, EXO, 60TPI [F], Maxxis Dissector 29X2.40' WT skladací, TLR, EXO, 60TPI [R] PRÍSLUŠENSTVO ZÁMEK: Torx 25 Battery Lock s integrovaným obmedzovačom krútiaceho momentu Power Play: Úplne nový model Stance E+ Range | Giant Bicycles
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Príbeh značky Giant Bicycles sa začal v roku 1972 s jasným cieľom – meniť cyklistiku k lepšiemu a prinášať radosť z jazdy ľudom po celom svete. V priebehu 40 rokov sa stali jednou z najväčších cyklistických spoločností na svete. Priniesli na trh novinky v podobe inovatívnych technológií a potentov. V roku 1981 firma Giant predstavila prvý sériovo vyrábaný hliníkový rám pre širokú verejnosť.
Jeho nadpriemerná kvalita a cenová dostupnosť mala za následok masové rozšírenie hliníkových rámov. V roku 1987 predstavili svoj prvý karbónový rám na modeli Giant Cadex 980 C, čím Giant bicycles dosiahli prvenstvo v použití karbónového rámu na sériovo vyrábanom bicykli na svete. Bicykle Giant ponúkajú prvotriedne technológie nielen pretekárom, ale aj bežným cyklistom.