HLAVNÉ PREDNOSTI
Vysoký 85 Nm a podporu až 400%. Vyladený je pre jazdu v ťažšom teréne – veľmi dobre reaguje na krútiaci moment od jazdca a vytvára silnú podporu aj pri nízkych rýchlostiach. Integrovaná batéria EnergyPak Smart ponúka vysokú kapacitu 800 Wh (750 Wh pri modeli Trance X E+ 3), rýchle nabíjanie zaistí nabíjačka Smart Charger. Rám kolesa je navyše pripravený na inštaláciu druhej batérie, ktorá pridá 250 Wh (batéria EnergyPak Plus je ponúkaná samostatne).
Pohodlné ovládanie motora
Pre komfortné ovládanie motora sú na bicykli dve ovládacie jednotky. Priamo pri rukoväti je nenápadný ovládač RideControl Ergo 3, ktorým môžete prepínať jazdné režimy aj počas jazdy v náročnejšom teréne. Priamo na ráme je ovládač RideControl Go, čo je viacúčelové tlačidlo a farebné LED diódy, ktoré indikujú zvolený jazdný režim a stav batérie. Ďalšie užitočné funkcie (napr. možnosť vyladenia podpory v jednotlivých jazdných režimoch) ponúkne mobilné aplikácie Giant RideControl.
Skvelé odpruženie a nastaviteľná geometria
Odpruženie Maestro je plne aktívne a vysoko citlivé, jazda v teréne je vďaka tomu príjemnejšia a zábavnejšie. Tento systém tiež eliminuje nežiaduce pohupovanie pri šliapaní, takže nestrácate energiu a idete plynulejšie, rýchlejšie as menšou námahou. Horné vahadlo odpruženia má v sebe tzv. flip chip, ktorý slúži na jednoduchú úpravu geometrie kolesa – pozícia Low je vhodná pre rýchly „agresívny“ terén, nastavenie do polohy High vytvára skôr XC-orientovanú jazdnú pozíciu.
Kategória: | Elektrobicykle |
---|---|
MOTOR: | SyncDrive Pro, 85Nm, powered by Yamaha |
OVLÁDACIA JEDNOTKA: | RideControl GO integrated in TT, RideControl Ergo 3 |
DISPLEJ: | ANT+ Wireless display compatible |
BATÉRIA: | EnergyPak Smart 800, EnergyPak Plus 250Wh range extender compatible |
FARBA: | Messier/Black |
RÁM: | ALUXX SL-grade Aluminum, Advanced Forged Composite linkage, 140mm Maestro Suspension System, 'Boost' 148x12 UDH rear axle, Giant EnergyPak Plus Range Extender Compatible |
VIDLICA: | Fox 36 Float Rhythm, 150mm travel, 44mm offset, EVOL, Grip Damper, Sweep adjust, Boost 110x15QR, e-optimized |
RIADÍTKA: | Giant Contact 35 Trail, 35x780mm |
GRIPY: | Giant New trail grip Half-waffle/single lock-on |
PREDSTAVEC: | Giant Contact SL 35 |
SEDLOVKA: | Giant Contact Switch dropper, remote, 30,9 mm |
SEDLO : | Giant Romero E |
RADENIE: | Shimano SLX |
PREŠMYKAČ: | MRP HD2 co-moulded chain guide |
PREHADZOVAČKA: | Shimano SLX, 12-speed, Shadow+ |
BRZDY: | Shimano Deore, BR-M6120, 4-piston, hydraulic disc, 203mm |
BRZDOVÉ PÁKY: | Shimano Deore |
KAZETA: | Shimano CS-M6100-12, 10-51T, 12-speed |
REŤAZ: | KMC e.12 Turbo, EcoProteq, e-bike optimized |
KĽUKY: | Praxis Wavetm 36T Cold Forged 4130 premium steel Praxis e-Cadet+ custom forged crankarm set (Q-factor=168, S:160, M/L:165, XL:170) |
RÁFIKY: | Giant AM 29", Tubeless ready, 30mm inner width |
NÁBOJE: | Shimano MT410 Boost, Center-Lock, [F] 110x15 [R] 148x12mm MicroSpline Drive Body Thru-axle |
DRÔTY: | Sapim E-Lite [R] Race [F], e-bike optimized |
PLÁŠTE: | Maxxis Minion DHF 29x2.6" foldable, Tubeless, EXO+, 3C MaxxTerra [F]Maxxis Dissector 29x2.6" Foldable, Tubeless, EXO+, 3C MaxxTerra [R] |
DOPLNKY: | Tubeless kit (liquid, valves, levers, manual, tool) |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Príbeh značky Giant Bicycles sa začal v roku 1972 s jasným cieľom – meniť cyklistiku k lepšiemu a prinášať radosť z jazdy ľudom po celom svete. V priebehu 40 rokov sa stali jednou z najväčších cyklistických spoločností na svete. Priniesli na trh novinky v podobe inovatívnych technológií a potentov. V roku 1981 firma Giant predstavila prvý sériovo vyrábaný hliníkový rám pre širokú verejnosť.
Jeho nadpriemerná kvalita a cenová dostupnosť mala za následok masové rozšírenie hliníkových rámov. V roku 1987 predstavili svoj prvý karbónový rám na modeli Giant Cadex 980 C, čím Giant bicycles dosiahli prvenstvo v použití karbónového rámu na sériovo vyrábanom bicykli na svete. Bicykle Giant ponúkajú prvotriedne technológie nielen pretekárom, ale aj bežným cyklistom.